THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

mY LoVeLy fOLLowEr

Sabtu, April 09, 2011

ada apa dengan Maxis Broadband & P1 WIMAX 4G

 mula pakai maxis broadband ni sabtu 13 September 2008... register kat Giant Batu Caves... masa ni tengah sarat mengandungkan Arissya Syariena.... ambik maxis ni pun sbb dh seminggu potong line Streamyx... mula nyer nak ambik celcom broadband, tapi tak boleh sbb nama blacklist... sbb nak ambik broadband ni... sbb masa pantang nanti nak dok kampung, nanti boring tu yg fikir ambik broadband bawak balik kampung....lepas je register terus balik umah, lepas sejam dh boleh guna... ok gak line dia... 
Esok nyer 14 September Ahad...  bai balik kg sabak sbb nak ambik mak dia, tetiba aku sakit nak bersalin....
maka aku pun bersalin la ptg Ahad 14 September 2008... syukur la selamat semua nyer... bersyukur juga laa sbb aku sempat register maxis broadband sehari sebelum aDeQ lahir.... dan bersyukur juga la sbb maxis ni boleh guna kat kampung aku kat Kuala Kangsar...

setelah menggunakan maxis selama 2 tahun 6 bulan 3 minggu....
maka dengan tetiba masa g beli barang dapur kat NSK, nampak P1 WIMAX 4G ni... terus je register.....
bila balik umah, pehhh.. laju giler... 
gi ofis esoknyer nak try WIGGY pulak...
pehhhh... laJu jugak....
maka aku confirm la nak tutup line maxis broadband ni...
esok harus ke maxis ni...
 
 .....dan sekarang aku dh jadi warga P1....
laju giler.....

0 komEn: