THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

mY LoVeLy fOLLowEr

Isnin, Jun 29, 2009

Alissya Arissya @ Aquaria

takut nyer nak sentuk baby shark...
besar nyer katak... geli laa..
3 tahun lalu kura2 batu ni kecik sikit, mulut dia menganga sama cam ni... makna nyer sepanjang masa xtutup kot...
wahhh besar nyer iguana... mesti cheksue suka nie.... rugi xajak cheksue
ikan feberet.. arapaima...
video
ini ikan pachu@PIRANA.. kat kolam ikan pancing pun byk ikan ni... bai selalu dpt ikan ni
video
ikan kerapu, besar nyer... kalu buat masak 3rasa sedap ni... boleh makan 10org... kenyang dan sedap...
seronok nyer arish tgk ikan jerung...
video

Michael Jackson @ Mikael

pic terakhir Micheal
video
fanatik gak dgn micheal jackson sejak sekolah rendah lagi..... semua lagu dari album dia rin ada... koleksi video clip nyanyian dan tarian dia rin ada simpan... ini antara video tarian dia yg paling best... lagu yg paling rin suka WHO IS IT
video micheal jackson - they don't really care about us
video lagu paling bersemangat... video clip best
video michael jackson - ghosts promosi besar2an oleh MJ untuk kuarkan video clip ni...
video micheal jackson - black or white
video michael jackson - billy jean
video micheal jackson - beat it

Mas@Sepiling, Sarawak

gambar buat tatapan teman2...MAS : ini gambo ngan anak2 murid....20 orang je 1 sekolah...
MAS : 2 la pemandangan di awan biru..samapi sekrg sy gayat xbleh tgok kat luar...rasa cam nak menjerit je...yela...terbang ke awan tanpa ada apa2 yang tergantung...mcm nak terlucut jantung...nanti mula la penin...gambar 2 kwn sy yg amik..lau sy amik mau pengsan lam 2 la...yang 1 lg 2 gambo budak2 wat persembahan ngajat sempena penutup hari sukan...first time tgok tarian ngan pakaian real2...
______________________
MAS : 2 gambar masa sy kene masak sempena hari guru....sendiri makan sendiri la masak...huhu....biasa la tunjuk skill masak ckit..
______________________
MAS :

ni gambar sekolah sya...2 masa banjir kat sekolah...tutut 2minggu...air samapi paras kepala saya...yela sy kan ketot...memg tggelam...huhu...yg stu lg masa sekolah xbnjir...sekolah sy kecik je...1 banggunnan je..yg lain2 2 umah guru...

Jumaat, Jun 12, 2009

maKan dan maKan laGi..... beSt...

menu hari ni.... laksa, bihun goreng, spegatti, lontong. daging masak kicap, nasi goreng, rendang, jelly oren... pehh best makan.... makan2 sempena minggu lepas besday yusma dan minggu depan besday aku... so, kitaorg join sekali...... pehh kenyang ler.....