THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

mY LoVeLy fOLLowEr

Rabu, Disember 31, 2008

hApPy nEw yEaR 2009 & aZam mAaL hIJRah 1430H

MUDTRAP.COMMUDTRAP.COM

kENgkAWan seMUa....
hApPy nEw yEar 20O9

MUDTRAP.COM

kita sambut 2 tahun baru... pertama - Maal Hijrah 1430H kedua - Tahun Baru 2009 sempena Maal Hijrah 1430H saya akan terus berHIJRAH.. semoga saya berjaya dlm pengHIJRAHan ini... sempena tahun baru 2009 bersama azam baru... saya akan terus mencari perubahan dalam pengHIJRAHan yg bakal saya lakukan.... semoga tahun 2009 bakal membawa sinar kebahagian dan perubahan buat diri saya sekeluarga

Isnin, Disember 29, 2008

bosan ler

Salam Maal Hijrah 1430H

Selasa, Disember 23, 2008

Kanak2 Ribena

Khamis, Disember 11, 2008

berSantai d Tasek Raban, Lenggong

Tasek Raban..... Tasek ni besar... salah satu daripada beberapa tasek yg bersambung dgn empangan Chenderoh... biasa ler... cuti lama.... hari ni raya aidiladha ke 3..... boring2 dok umah... ajak famili g lepak2 berehat2 kat tasek raban... sebenarnya bukan idea rin pun... semua ni idea abg... lagipun bai sibuk tanya tempat best g memancing.... arissya lepak ambil angin bersama opah adamizzatizzah, izzat, alissya

Ada Apa Dgn Hari Raya Korban

ini la si lembu yg gagah perkasa untuk d jadikan korban... lembu ni mak beli kat kg Luh.. sama ladang dgn kambing biri2 aqiqah Arissya ari tu.... video video

Khamis, Disember 04, 2008

Arissya yg tembam

bulat nyer......
sibuk la akak nie....
bersama kakak yg gedik
bersiap nak mandi.....
seronoknya tidoo....

kenangan @FaGos 2001-2008

2001last day Fara (baju hitam) --------------------------------------------------------- 2002 jamuan sempena rin & kak ina nak berhenti.... rin konon2 nak resign... dpt keje kat syarikat advertising.... keje 2bln pastu kena buang.... heheheeee padan muka... jumpa fedos... dia suruh keje fagos semula... dia kata.. anggap awk bercuti 2bln (cam cuti bersalin lak)last day rin ler... ---------------------------------------------------------
berbuka pose kat Vistana... fedos belanja... besday jeaberbuka pose dan majlis ari jadi bos..... sama dgn besday nokan.... --------------------------------------------------------- 2004 besday rinkat MJ--------------------------------------------------------- 2005 baru start keje lepas cuti bersalin (Alissya Syahirah) 2005 raya pose sama dgn deepavali... jadi semua pakat pakai baju raya....besday mohan ke40.... best... fedos belanja pizza.... --------------------------------------------------------- 2006 sempena party akhir tahun.. tema pakaian beragam.... rin pinjam seluar askar ADA... tapi tak menang pun pakaian terbaik...menang bantal je... entah game apaYus gadis Gothic--------------------------------------------------------- 2007 besday rin makan2 kat pizza hut, the mall sempena besday rin, jea dan ida berbuka posa dgn bebudak fagos kat Sogo berbuka posa kat pizza hut, the mall.. ksuzie belanjaoly kuat makan--------------------------------------------------------- 2008
lunch kat the mall... ida belanja... ida masuk kpli tgk bebudak kemas stor... sori tak tolong.. tgh pregnant rombongan Pradheep dari india... pradheep & parimala bertunang minggu last berada d fagos.....________________________________________________ Rin bersama suka duka wajah2 kehidupan selama 7tahun d fagos.... bersama wajah2 teman sahabat dan kawan yg saling bertukar ganti... ini lah dunia ku @Fagos.... Terima kasih Fagos.... Selamat tinggal Fagos....