THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

mY LoVeLy fOLLowEr

Rabu, Ogos 19, 2009

Alissya@Karnival Mesra Ria anjuran PASTI AT-TAWHEED SELAYANG

PASTI AT-TAWHEED Selayang Baru menganjurkan Karnival Mesra Ria... wahh best ler... PASTI jemput Upin&Ipin.... Alissya : mama, eisya takut laa.. naper kepala upin ipin besar sangat.... Upin&Ipin diserbu arissya keluarga bahagia alissya bosan ayah tunjuk skill main dart.... tak menang pun, mama pun try main gak, kalah jugak, baling je, dart lekat kat dinding... heheheee......

zyra@sarawak

dah 5bulan

alissya&arissya

Selasa, Ogos 11, 2009

Ramadhan datang lagi....

CINTA datang tanpa di duga, KASIH SAYANG datangnya tanpa terasa, HATI berkata tanpa dusta, “datangnya bulan RAMADHAN adalah RAHMAT, marilah kita menyambut BULAN ini dengan CINTA dan KASIH SAYANG….” Jika semua HARTA adalah RACUN maka ZAKAT-lah penawarnya, Jika seluruh UMUR adalah DOSA maka TAQWA&TOBAT lah ubatnya, Jika seluruh BULAN adalah NODA maka RAMADHAN lah pemutihnya.. .... Esok adalah harapan sekarang adalah pengalaman kemarin adalah kenangan…yang tak luput dari ke khilafan mohon maaf zahir dan Batin.. Semoga RAMADHAN kali ini lebih baik dari RAMADHAN tahun lalu.....

Isnin, Ogos 03, 2009

Bila Alissya ikut ayah memancing

video alissya ikut ayah g pancing kolam sebelah Tasik Biru kat Kundang.... ini antara aksi tarik menarik 2ekor ikan patin yg alissya dapat... penat tau alissya tarik nak naik kan ikan ni....