THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

mY LoVeLy fOLLowEr

Selasa, Februari 08, 2011

gigi alissya berlapis

gigi alissya tumbuh berlapis di belakang....
smlm mama ina cabut pakai tangan jer... xsempat aku nak bawak g klinik gg... jimat duit aku.. huhuuuu...

4 komEn:

Hidayati berkata...

Alah ciannye. Berapa umur Alissya ni. Kalau kat Tawau, cabut gigi tak le mahal sangat. Cuma sekitar RM25 ke RM30 bagi kanak2 dan RM50 untuk dewasa.
Tapi, kalau kat klinik skolah, free je.

Rinz berkata...

alissya 7tahun... babysitter dia yg cabut sendiri guna tangan... lepas cabut baru dia bagitau saya....

risa berkata...

comelnye alissya..ni mesti mama dia lambat tau gigi dah goyang sampai dah tumbuh yg baru eh...sama lah cam akak jugak..sian kan gigi belapis sudaaa

Rinz berkata...

baru je tahu gigi dia berlapis... gigi susu 2 yg depan tu belum goyang lagi... akak yg jaga dia tu, tuam dgn ais bagi kebas pastu pastu tolak2 guna tangan...

gigi alissya berlapis nampak burok sbb dia tumbuh kat bahagian dlm....