THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

mY LoVeLy fOLLowEr

Khamis, Oktober 18, 2007

aLiSsYa bERhArI rAYa --> 2007

aLiSsYa bERhArI rAYa d uMah oPAh kat kuALa kaNGsAR
eisya bergambar dgn famili mama... pagi raya tak ramai pokcik2 yg balik umah opah...sbb mereka semua berhari raya kat umah lain...ptg baru mereka sampai kot.... achik mirul dgn achik khairul tak balik raya tahun ni sbb tak dapat cuti kena keje daa.....

eisya dan ayah

alissya bersama mama dan ayah termenung di pagi raya.....

alissya bersama abg adnin, abg shafique dan abg adams

lepak sorang..layanzz blues sorang2

ini mak long dgn achik ty

abg adams tgh kira duit raya...naper abg adams tak nak pakai baju melayu....

video




aLiSsYa bERhArI rAYa dlm kereta nak g kaMPuNG neNEk kAT saBaK bERnaM (petang hari raya ke-3) laparnyer eisya... eisya makan jambu dgn keropok jer lah.....


aLiSsYa bERhArI rAYa d uMah neNEk kat saBaK bERnaMalissya baru sampai umah nenek kat sabak bernam...hari pun dah malam...eisya dah ngantuk lah...eisya tido dulu yer...selamat malam....
bersama 2pupu kak yana petang hari raya ke-5 kat umah nenek
apahal ni.....dgn mama kat umah nenek
eisya tgh main masak2 dgn abg min.....




mAIn mERcUN maLAm rAYa kAT uMAh unCLe bOY

video

0 komEn: