THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

mY LoVeLy fOLLowEr

Isnin, Ogos 06, 2007

alahai

duit terkoyak lah... laku lagi ker?

ari ni serba kekurangan..... g keje bawak beg kosong jer.... IC + lesen tertinggal kat umah.... duit pun tertinggal kat umah.... dalam beg lak cuma ada duit RM10 yang koyak tu.... nak g bank kuar duit? alamak!! kad bank pun tertinggal kat umah..... macam mana ni? perut lapar giler ni..... dari semalam tak makan apa lagi ni....
pehh selamat...ada buku bank... mujur minggu lepas aku update buku bank.. buku tu masih dlm beg aku... nak ajak ida g bank lah kat GH tengah hari ni....
TOLONGGGG... ida kata kalu nak kuar duit guna buku bank kena ada IC sekali.... alamak... cam ner ni... IC kan tertinggal kat umah....
nasib baik ida nak belanja aku ari ni (ooppss sori...aku pinjam duit ida lah) ini je lah lauk yg aku makan ari ni...lauk darurat nama nye......
.....::::: inilah nasib insan PELUPA seperti aku:::::......

0 komEn: