THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

mY LoVeLy fOLLowEr

Khamis, Julai 19, 2007

hari ini yg membosankan...

penat lah ari ni? malas rasanya nak g keje pagi tadi...tapi bila mengingatkan kata2 Ershad ptg semalam....rasa cam bersalah lak kalu tak keje ari ni.... g je lah...lagi pun ada byk keje nak buat kat ofis....maksud tersirat nya...bukan keje ofis...keje luar...nak g bank lagi......payah betul nak beli umah ni...banyak sangat nak kena urus kan...harap2 loan lulus lah.....merasa gak dok umah sendiri......takkan nak menyewa sampai ke tua...apa daa.....

apa yg best kat ofis ari ni...yus gunting rambut cam artis....cun siot......

oly pun dah gunting rambut.....
si oly tak keje ari ni.... semalam minta kat aku duit job freelance... pastu ari ni tak keje lak.....apa daa.....

perasaan aku sekarang ni cam tension sikit...memikirkan hal apek sayur lak.....aku kena tipu ker dgn apek sayur tu... harap2 tak ler....banyak siot payment aku kat dia.....nak kena bayar kat kengkawan aku gak....pehhhhh mampus cam ni...kalu kena tipu.......

2 komEn:

Tanpa Nama berkata...

hehehe...kalau biskut..kejap ada kejap takda...
Tp..kat cni,..sebelum..selepas,
selepas.....sebelum...
Nie la dia makeover di fargoes...
cheh wah!..mcm ada pertandingan je nie...huahuahuahuah...

collectiblehunter.com berkata...

muke cam tenuk cehhh...ari2 tgk cite momok....huhuhu